Wat is het verschil tussen Marlboro en Marlboro Crafted, en Camel en Camel Activate?

Het zijn de zelfde merken maar toch anders. Ik verkoop sigaretten in de winkel dus het is handig het verschil te weten

2 weken geleden
2.5K
HeerVoldemort
2 weken geleden
Sigaretten, in de categorie "alternatieve geneeswijzen" hmmm. Vroegâh toen ik nog rookte was Camel Activate een sigaret met een knijp balletje in het filter, als je het balletje kapot kneep, dan kreeg de sigaret een mint smaak. Dat balletje werd toen verboden dus toen kreeg het filter standaard een mint smaak. Het plan was toen om dat ook te verbieden, maar of dat gebeurt is, weet ik niet, ik ben toen gestopt met roken.
Mikaapje
2 weken geleden
Haha, nee als ik “genotsmiddelen” aanklik wordt het geplaatst in een andere categorie dat is een glitch.
Amadea
2 weken geleden
Tip voor Mikaapje: als je de juiste categorie nóg een keer aanklikt wordt ie wél gepakt!
Mikaapje
een week geleden
Drankje haha

Geef als eerste antwoord