Wat is een goede realiteitstest wanneer je bezig bent met lucide dromen?

Een van de dingen die ik las, is dat mensen die bezig zijn met lucide dromen een realiteitstest doen om te weten of ze dromen of daadwerkelijk wakker zijn (vergelijkbaar met de tol in de film inception, die overigens gebaseerd is op lucide dromen, maar dat geheel terzijde).
Maar wat wordt gezien als een goede realiteitstest? Die info kan ik dan weer niet goed terug vinden.

2 weken geleden
in: Biologie
TurfGraver
2 weken geleden
Wellicht heb je hier wat aan:
https://www.zamnesia.nl/blog-hoe-doe-je-een-reality-check-voor-lucide-dromen-n2745

Geef als eerste antwoord